FAQ pytania i odpowiedzi

 

1. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Na naszym sklepie możesz dokonać płatności przy pomocy platformy PayU.
Ponadto płatności można dokonać za pobraniem przy wysyłce kurierskiej, lub zapłacić przy odbiorze osobistym.

 

2. Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki firmą kurierską UPS wynosi 15 zł (PayU) i 20 zł przy płatności za pobraniem. Koszt odbioru osobistego to 0 zł.

 

3. Jakie warunki muszę spełnić by skorzystać z darmowej wysyłki?

By skorzystać z darmowej wysyłki konieczne jest złożenie zamówienia na kwotę 150zł lub wyższą.

 

4. Jak pakowane jest zamówienie?

Wszystkie przesyłki pakowane są do kartonów oraz zabezpieczane folią.

 

5. Gdzie mogę odebrać towar osobiście?

Obecnie odbiór osobisty możliwy jest jedynie w Lublinie:
Adres Sklepu:
Krakowskie Przedmieście 58,
Lublin
Godziny otwarcia 8-17
Tel.+48 693 645 102

 

6. Gdzie wpisać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wprowadzić w koszyku nad kategorią „Podsumowanie”, lub w kasie pod kategorią „Płatności”.

 

7. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni.

 

8. Czy muszę mieć konto by złożyć zamówienie?

Nie, nie jest to wymagane.

 

9. Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?

Obecnie nie prowadzimy wysyłki zagranicznej.

 

10. Nie otrzymałem potwierdzenia na email, co należy zrobić?

Napisz do nas na Facebooku lub na adres email sklep@islodycze.pl Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 693 645 102.

 

11. Czy adres dostawy może być różny od adresu zamawiającej?

Tak, może, wystarczy przy zamówieniu odznaczyć przycisk „Dostawa pod ten adres” i wpisać adres dostawy.

 

12. Jak mogę się dowiedzieć o przyszłej dostępności produktów?

Informację o nowych produktach, a także promocjach dostępne są na naszym Fanpage’u na Facebook’u.

 

13. Czy jest możliwość zwrotu/reklamacji zamówionych produktów?

W tym wypadku, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta:
Email: sklep@islodycze.pl
Tel: +48 693 645 102

 

Copyright © iSlodycze.pl