Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć: Polityka plików cookie.
Reklamacje
Reklamacje jakościowe
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczenia produktów bez wad.
W przypadku stwierdzania niezgodności towaru z umową, kupujący może złożyć reklamację.
Reklamacje można składać w dowolnej formie m.in. na e-mail: [email protected], telefonicznie: +48 693 645 102
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail, adres do korespondencji, datę i numer Zamówienia, dowód zakupu Produktów i przyczynę reklamacji.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu
Reklamacje te będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Przy odbiorze przesyłki należy uważnie ją obejrzeć z zewnątrz i w przypadku wszelkich widocznych uszkodzeń, wgnieceń lub zawilgoconego kartonu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody podpisany przez doręczyciela.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od momentu doręczenia do Sprzedającego.